خدمات هوشمند

تولیدات سیستم های هوشمند در سراسر گیتی بر یک پایه و اساس مشترک تولید می گردد  و شرکت های تولید کننده بر مبنای امکانات فنی  و نیز نیاز و تقاضای بازار دامنه خدمات و تکنیک خود را گسترش می دهند .

با توجه به نیاز جامعه و نیز خواست مشتری و هم امکانات سرویس دهی سیستم ها .:

این شرکت افتخار دارد که با اشراف علمی و اجرایی به بازدهی و تکنیکی این محصولات  و نیز درک شرایط جامعه و اقلیم، همواره مجموعه خواست مشتری و حتی فراتر از آن را چنان عرضه و اجرا می نماید که امنیت و رضایت کامل مشتری تامین گردد.

که خدمات ما گویای این ادعاست

نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند الکترونیک ، را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

  • سیستم های یکپارچه فراگیر: برای موسسات و سازمان های که در سطح کشور دارای نمایندگی وشعب هستند.(مثل بانکها- فروشگاههای زنجیره ای-سیستم خدمات پستی –حمل ونقل و.......)
  • سیستم های جامع : برای کارخانجات –سازمان های اداری بزرگ که بدون شعبه و یا شعب محدود دارند.:(مثل کارخانجات که دارای انبار در مناطق مختلف اند ونیز مراکز پخش کالا وغیره)
  • سیستم ها برای اماکن خصوصی : نظیرمنازل- مغازه –ویلا – باغ ها-انبارو....
  • سیستم های فراگیر یکپارچه :

این سیستم اولین بار از طرف شرکت فرآوری صنعت پایه به یکی از بانک ها پیشنهاد  و مورد قبول واقع گردید.

اجرای این طرح می تواند بیش از 2000 شعبه را زیر پوشش قرار دهد.که کلیه اتفاقات حفاظتی و امنیتی شعبه را حتی در کوچکترین بخش را همزمان به مرکز شعب در شهرستان و استان و اداره مرکزی در پایتخت به صورت تصویر و یا اعلام خطر و نیز روی موبایل  کلیه مسئولین از آن واحد منعکس نماید. مجموعه این سیستم در هر شعبه شامل : اعلام حریق – باز شدن درب- اعلام ورود-و هر آنچه که نیاز سازمان می باشد.

  • سیستم جامع :

این سیستم برای کاخانجات –موسسات تولیدی و شرکت های بزرگ خدماتی  پیشنهاد گیرد. در این سیستم : در هر نقطه اینکه نیاز مدیریت باشد و هم در زمان عدم حضور مدیریت در محل از طریق تلفن همراه اطلاع رسانی نماید.

بدیهی است. تعداد دوربین و نوع آن ها –محل  کار گذاری-سیستم  های حریق- دود –قفل درب و دیگر تجهیزات بستگی به نیاز کار فرما دارد.

  • سیستم قابل نصب در اماکن خصوصی:

اجرای سیستم هوشمند که ابتکار شرکت ویستا پرداز پادرا می باشد. شاید یکی از کاملترین و جامع ترین سیستم های موجود می باشد. اعلام و کنترل از راه دور مکان و وسایل تحت پوشش سیستم هوشمند از قبیل : قفل درب ها-اعلام حریق-باز و بسته کردن شیر گاز-خاموش و روشن نمودن وسائل روشنایی شنیدن صدای محل از راه دور و... .