سطح جامع 2

پنل های کنترل یسطح جامع 2  امکان ساخت دستگاه های مدرن و پیشرفته؛ برای سیستم های امنیتی رافراهم می کنند . این شرکت از تجربه بیش از 10 سال تولید کنندگان در طراحی سیستم های امنیتی مشهور و قابل اعتماد استفاده میکند.

سیستم های یکپارچه(شرکت ها و ادارات و...)

مشتریان به دنبال داشتن یک راه حل حرفه ایی و تضمین شده درسطح بالا برای سیستم های امنیتی هستند. که این سیستم ها سازگار با جدیدترین استاندار های اروپایی باشند. دامنه وسیع تجهیزات موجود اجازه انتخاب یک راه حل مناسب برای نیازهای خاص هر پروژه که موجب صرفه جویی مالی ونیز حفظ امنیت کامل می شود.

این سیستم گواهی های متعدد به منظور درجه امنیت بالا تجهیزات را دارد

هدف ما دادن راه حل های مناسب و سیستم های برتراست ،

ایجاد حفاظت وامنیت بالا درمراکز مورد نظر شما.وظیفه ماست.

مابه حفاظت از بانکها -مراکز نگهداری اسناد محرمانه-صرافی ها-جواهرفروشی و دیگر مراکز مهم اندیشیده ایم و راه حل داریم.تا آنجا که اطمینان خاطر کامل شما فراهم شود

سیستم های دزدگیر و اتوماسیون

نخست آنکه این سرویس یک سیستم امنیتی قابل اعتماد را برای شما فراهم می کند. قابلیت های پنل کنترلی را میتوان برای یکپارچه سازی سیستم های هوشمند خانه استفاده کرد.

پنل جامع سطح 2طیف وسیعی از توابع و ماژول ها را ارائه می دهد که (در ترکیب با کنترل مناسب و عینی)اجازه اجرای سیستم های اتوماسیون حتی پیچیده را می دهد .علاوه بر این، به لطف یکپارچه سازی اختیاری با اتوماسیون KNX،  برای انعطاف پذیری مشخصات سیستم این امکان رانیز دارا می باشد . ترکیبی از سیستم زنگ خطر با اتوماسیون چندکاره یک راه حل مناسب برای برآورده کردن  بیشتر انتظارات مشتریان است ، که این یک ویژگی اساسی است .

این راه حل ما کاملا برای سیستم های امنیتی خانه ها و آپارتمان ها، ترکیب کردن سیستم های  امنیتی، آسانی کارو صرفه جویی در انرژی مناسب است.